miercuri, 6 mai 2009

Flashcards

Astăzi am început seria jocurilor cu …ghicitori. Mă rog, nu ghicitori obişnuite. Am scris pe bileţele numele unor personaje, iar copii extrăgeau din pălărie un bileţel apoi prezentau personajul timp de 1 minut, după care ceilalţi erau puşi în situaţia de a ghici despre cine a fost vorba şi din ce carte face parte.

Am trecut apoi la un nou joc online: Flashcards. E un joc numai bun pentru recapitulări, de tip întrebare-răspuns, la orice materie. Eu l-am folosit pentru verificarea lecturilor. Mai exact, am scris întrebări şi răspunsuri din cărţile împrumutate de-a lungul anului de la mine. Pe ecran apar 2 cărţi de joc, cu faţa în jos. Dai click pe una şi apare întrebarea, cine ştie răspunde, apoi dai click pe a doua carte şi arată răspunsul corect. Mai are rost să spun cât de încântaţi au fost copiii de joc?Pentru data viitoare, adică peste 2 săptămâni, am anunţat un joc nou: BINGO! Prin tragere la sorţi, am împărţit copiii în 4 grupe (câte 5 în grupă) şi am stabilit de comun acord cărţile înscrise în concurs. Au fost alese 7 dintre cele mai citite cărţi incluse în proiectul nostru. Dar mai multe despre concursul nostru data viitoare.

Niciun comentariu: