miercuri, 29 aprilie 2009

Exerciţii, exerciţii...

Astăzi, din nu ştiu ce motive, am preferat să facem recapitulări. Mai întâi, am făcut o listă cu câteva din exerciţiile exersate până în prezent. M-am folosit de Fruit Machine, în locul cuvintelor scriind numele copiilor, astfel încât fiecare tip de exerciţiu era rezolvat de cine avea norocul să pice la jocul mecanic. Evident că această recapitulare ne-a luat cea mai mare parte din timpul acordat întâlnirii, dar a fost incitant datorită faptului că exerciţiile au fost diverse şi că nimeni nu ştia dinainte la ce tip de exerciţiu va nimeri.
Şi fiindcă tot eram la recapitulări, nu puteam să sărim peste Mind map. Am împărţit copiii în perechi, le-am dat câte un pix şi o coală de hârtie şi le-am cerut să facă un mind map. Dar de data asta nu pentru un personaj, ci pentru o carte sau o poveste la alegere. Rezolvarea sarcinii trebuia să se încadreze într-un anumit interval de timp (10 min.), folosind în acest sens şi Timer-ul de data trecută. Fiind în joc şi un premiu, copiii s-au mobilizat cu uşurinţă. În final, câştigători au fost desemnate Ioana şi Elena, iar pe locul 2 s-au situat Mircea, Vlad şi Octavian.

Niciun comentariu: