miercuri, 4 martie 2009

Mind Map

Astăzi ne-am axat doar pe mind map. Nu toţi copiii au venit cu ele scrise de acasă, aşa cum trebuia, aşa că nu toţi au apucat să lucreze pe calculator . Dar tot răul spre bine, fiindcă au fost dezamăgiţi că nu au avut voie la calculator decât cei care şi-au făcut tema, aşa încât data viitoare vor veni pregătiţi. Exerciţiul a mers un pic mai greoi decât am crezut. Şi asta probabil din cauză că l-au tratat cu prea multă uşurinţă, crezând că e suficient să tragă săgeţi oriunde găsesc un loc mai liber pe foaie şi de oriunde le vine mai la îndemână. De asemenea, completările au fost făcute din memorie, nu în timpul lecturii, aşa încât nu sunt suficient de detaliate, precum doream eu. Dar data viitoare voi insista din nou pe acest exerciţiu, lucrând cu fiecare copil în parte. Dintre materialele realizate de copii, am ales 3, cele pe care le-am şi ataşat. Nici acestea nu sunt suficient de detaliate, dar sunt bune ca model pentru ceilalţi.

4 comentarii:

elena spunea...

un mindmap nu e chiar asa usor de facut trebuie sa iti cunosti cartea bine

Anonim spunea...

Intr-adevar, dar mind-mapul este despre un personaj, deci personajul trebuie sa il cunosti bine.
Ora in care am facut mind-map-urile a fost grozava, si chiar daca toti am gresit cate ceva, am fost corectati.
M-am simtit bine!
VLAD

octavian spunea...

Este ceva nou si foarte interesant care cred ca va reaprinde flacara pasiuniii pentru citit

Vlad spunea...

Un simplu mind-map e grozav, deoarece unul detaliat face cat 10 propozitii!