miercuri, 21 ianuarie 2009

Recapitulări, recapitulări...

Fiind luna de sfârşit de semestru şcolar, am dorit să recapitulăm puţin tipurile de activităţi desfăşurate până acum. Aşa încât, după ce am ascultat prezentările ultimelor lecturi, am iniţiat o serie de exerciţii binecunoscute copiilor. Am început cu exerciţii de descoperire a unei cărţi noi, precum identificarea punctului comun într-un teanc de cărţi sau cuplarea unor fragmente cu titlul capitolelor din care provin. Am acordat mai mult timp exerciţiilor de stimulare a imaginaţiei, utilizând sau nu un suport: crearea unei poveşti după imagini, „ghicirea” poveştii după tabla de materii a unei cărţi, povestea-ştafetă, exerciţiul cu „dar…aşa că…” Dintre exerciţiile de aprofundare, am ales jocul de rol: asumarea identităţii unui personaj la alegere şi prezentarea acestuia.În final, copiii au avut de completat şi un chestionar, care va fi postat pe pagina fiecărui maniac.

Un comentariu:

Anonim spunea...

M-am distrat in acea zi.
Tin minte ca am avut de inventat o poveste pe baza unui cuprins(la fel si Corneliu.)
Am facut un amestec dintre numele capitolelot si imaginatia noastra!
VLAD