duminică, 12 octombrie 2008

O zi ca oricare alta

Salut! Eu sunt Johnny omida. Pe mama o cheamă Mary iar pe tata Tom. Bunicul meu, Joe, este o omidă experimentată; lucrează deja la cocon.

Astăzi m-am trezit de dimineaţă şi, ca orice omidă, am ieşit afară pentru a savura o frunză mare şi gustoasă. Apoi am plecat la şcoală, unde am învăţat despre animalele care ne vânează. Pe drumul de întoarcere m-am întâlnit cu prietenul meu melcul şi l-am invitat la mine. Ne-am făcut temele împreună, apoi ne-am jucat.

Când s-a lăsat întunericul, m-am culcat. Fusese o zi plină, aşa că am adormit pe loc.

Jurnalul unei omiduţe - Gabi

2 comentarii:

Anonim spunea...

LA TINE NU A FOST O ZI CA ORICARE ALTA ,CI O COMPUNERE CA ORICARE ALTA,DAR A FOST BUNA.
ALECIA.

Anonim spunea...

PUNE MANA SI MAI FA SI TU NISTE FISE PENTRU LECTURO MANIACII.
ALECIA