vineri, 26 septembrie 2008

Lecturo-maniacii se prezintă

Lecturo-maniacii este un proiect educaţional care îşi propune stimularea lecturii copiilor printr-o serie de activităţi cu caracter ludic. În proiect sunt implicaţi 18 elevi de clasa a IV-a (Colegiul Naţional "Ferdinand I" Bacău, înv. Elena Ţarălungă), coordonaţi de bibl. Oana Jianu.

Proiectul se constituie într-un experiment, la care puteţi fi martori şi parteneri prin intermediul acestui blog. Vom posta aici informări referitoare la activităţile din proiect, fotografii, precum şi produse ale elevilor: desene, fişe de lectură, povestiri, impresii, aşteptând în schimb opinii, sugestii, comentarii.

Dar să facem, mai întâi, cunoştinţă!

Smaranda, 10 ani - îmi place să înot şi să joc baschet. Iubesc foarte mult animalele, preferatele mele fiind pisicile. Zilnic, pisicuţa mea, Mitzura, mă amuză sărind în toate părţile. Cel mai mult îmi doresc să salvez animalele din lume.

Anca, 10 ani - îmi place să fac sport, să rezolv probleme la matematică, să pictez, să citesc poveşti şi legende istorice. În timpul liber, mă plimb cu rolele sau mă joc la calculator. Nu îmi place atunci când nu pot să termin ce am început. Îmi doresc să nu supăr pe nimeni.

Octavian, 10 ani - eu am multe jucării şi cărţi. În timpul liber mă uit la televizor şi mă joc la calculator. În timpul săptămânii, nu pot ieşi afară, dar sâmbăta şi duminica ies la joacă.

Andra, 9 ani - îmi place mult desenul şi sportul, fac parte dintr-un club de karate şi am centura galbenă. Îmi place să ascult muzică, să merg cu bicicleta sau cu rolele, să fac drumeţii. Particip la diferite concursuri de educaţie civică şi desen.

Silviu, 10 ani - mie îmi place să discut şi să mă distrez cu colegii mei, şi să practic sport.

Ionuţ, 10 ani - sunt un copil prietenos şi sociabil. Îmi place să fiu primul la învăţătură şi să progresez în tenis la clubul SCM. Îmi place matematica, limba engleză şi geografia. Îmi doresc să am reuşită în viaţă.

Alin, 10 ani - la şcoală îmi place matematica, istoria şi religia; engleza şi româna mai puţin, dar sunt frumoase şi aceste materii. În timpul liber, îmi place să joc fotbal, să merg cu maşina, să mă joc pe calculator, să mă uit la televizor, să învăţ, să ascult muzică, să înot, să fac sport, să citesc. Din păcate nu am niciun frate şi nicio soră, dar îmi doream foarte mult un frate.

Patricia, 10 ani - sunt o fire veselă şi îmi place foarte mult să dansez. După ce plec de la şcoală, merg la antrenamentele pentru dans, unde învăţăm multe dansuri interesante.

Ariadna, 10 ani - mie îmi plac animalele, plantele, dansul, muzica, desenele în creion, jocurile pe internet. Dintre mâncăruri, cel mai mult îmi plac pizza, pastele cu carne şi aripioarele de pui prăjite. În timpul liber, îmi place să merg la cumpărături de haine, pantofi şi accesorii, să mă joc cu căţeii mei, să invit o colegă la mine acasă şi să ţin un jurnal zilnic. Îmi mai place să mă plimb cu rolele, cu bicicleta, să sar coarda şi să joc fotbal. Când vreau să mă relaxez, mă uit la televizor, vorbesc pe messenger, mă uit la filme sau, dacă e mai târziu, fac o baie caldă. La şcoală, ora mea preferată este lucrul manual şi nu îmi place engleza. În pauză, discut cu colegele mele despre modă şi alte subiecte interesante.

Paul, 10 ani - îmi place să mă joc cu prietenii şi să citesc uneori. La teme mă ajută mama. În weekend mă duc pe afară cu băieţii.

Alecia, 10 ani - Sunt o fire veselă. Îmi place dansul, să pictez şi să mă joc cu animalele. Când este cald afară, mă plimb prin parc cu rolele. La şcoală îmi place matematica, sportul, religia şi pictura. Am participat la multe concursuri şi voi mai participa. Iubesc mult animalele.

Gabi, 10 ani - îmi place să învăţ lucruri despre istorie, să joc fotbal, să discut pe mess, să mă joc pe calculator, să mă plimb cu bicicleta prin centrul oraşului. Ador pizza, pastele cu sos şi mâncarea de la McDonald`s.

Paul, 10 ani - Îmi place să rezolv probleme la matematică şi să fac mult sport: karate, fotbal, baschet. Ciotesc legende şi povestiri istorice, precum şi literatură SF. Ăsta sunt eu!

Mihnea, 9 ani - Timpul liber îl petrec la calculator sau la televizor. În fiecare vineri mă duc la ţară unde mă joc cu verişoara mea sau joc fotbal cu băieţii. La şcoală, îmi place matematica, dar şi româna. Cartea mea preferată e Cum să devii cavaler.

Elena, 11 ani - Materia mea preferată este matematica, dar îmi place mult şi limba română. Ador cărţile, sunt minunate. Dacă îţi place să citeşti, atunci e bine. Îţi poţi crea propria ta lume cu zmei, zâne sau chiar balauri. Depinde de imaginaţia ta. Dacă-ţi doreşti propria ta lume, atunci vino alături de noi la Lecturo-maniacii.

Ioana, 11 ani - . Îmi place limba română şi matematica. De doi ani practic atletismul. Îmi place să cânt şi să dansez. Îmi umplu timpul liber citind sau desenând. Sunt o persoană sociabilă şi prietenoasă. Părerea mea despre mine este următoarea: „Ar trebui să nu mă mai agit aşa tare şi să fiu mai înţelegătoare”.

Alex, 11 ani - Îmi plac jocurile pe calculator şi sportul. Practic tenis, schi şi înot.

Adrian, 11 ani - Îmi place să mă joc pe calculator, să schiez şi să citesc.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu sunt ionut silitra si imi place sa ascult muzica in timp ce merg cu bicicleta.
mie nu imi place sa ma joc pe afara,ci sa stau pe calculator pe messinger.

Anonim spunea...

imi plac multe chestii dar uneori am o pofta de a citi .....

AdatHePinKAnGel spunea...

Da...cred ca o sa las calculatorul pentru carte!!!

Anonim spunea...

am facut cunostinta intrun mod cam ciudat ioana