miercuri, 3 iunie 2009

Bingo, Ediţia a II-a

De data asta ştiam cu toţii la ce să ne aşteptăm. Copiii şi-au împărţit responsabilităţile, au citit cu mai multă atenţie textele, iar cei care pierduseră data trecută erau decişi să-şi ia revanşa.
Am stabilit iar ordinea intrării în concurs şi numele echipelor, apoi am trecut direct la joc. Ca să nu mai depăşim timpul destinat întâlnirii, am pregătit doar câte 13 X 4 întrebări. Cărţile înscrise în concurs au fost: Sabia din grotă (Angie Sage), Colţ Alb (J. London), Pongwiffy şi vraja anului (K. Umansky), Nu ţi-ai dori să fii mumie egipteană (D. Stewart), Misterul Ochiului de Smarald (G. Stilton). Câştigători, cu 2.200 de puncte, au fost echipa…
Am încheiat întâlnirea de astăzi, de altfel ultima din proiect, cu o sesiune de impresii. Nu am să le înşir aici ca să nu pară că mă laud, deşi avem cu ce :) Poate că vor mai vizita ei blogul şi vor scrie ce le-a plăcut şi ce nu, şi ce a reprezentat pentru ei, în final, participarea la acest proiect. Ideea ar fi că ei doresc să continuăm întâlnirile şi la anul, deşi vor fi în clasa a V-a…
Despre impresiile mele la final de proiect voi scrie în zilele următoare. Acum trebuie să recunosc faptul că sunt un pic tristă că s-a terminat…

3 comentarii:

ELENA spunea...

NU POT SA CRED ,ACUM TOTUL CHIAR SE TERMINA. CA O LACRIMA CARE SE PRELINGE DE FIECARE DATA DAR LA SFARSIT DISPARE. VA MULTUMIM

oanaj spunea...

Elena, si eu regret ca s-a terminat... Cu bune si cu rele, mi-a facut mare placere sa lucrez cu voi. A fost o experienta noua si utila si pentru mine. Si, poate continuam in toamna :)

Anonim spunea...

a fost ceva minunat cred am lipsit si imi pare rau din ce am vazut toata lumea era bucuroasa si concursul a mers ca pe roate