miercuri, 8 aprilie 2009

No comment...

Zi cu ghinion… Am vrut să încerc nişte jocuri online cu copiii. Dar înainte de a sosi ei, am constatat că nu merge calculatorul conectat la video-proiector. I-am chemat pe colegii analişti programatori, dar nu au reuşit să rezolve problema… Copiii au sosit, colegii lucrau în continuare, intrau, ieşeau… Mi-au adus în final un laptop, dar nu mi-au transferat documentele de pe calculator… Pe scurt, toată tevatura asta a durat cam jumătate de oră … copiii erau agitaţi, eu eram nervoasă… Am ascultat câteva poveşti vânătoreşti şi pescăreşti, şi am reuşit să facem chiar şi un joc, foarte simplu, scopul fiind familiarizarea cu acest nou joc. Însă nu am reuşit să ne mai … redresăm şi să revenim la starea noastră obişnuită din cadrul întâlnirilor. Copiii continuau să se agite iar eu eram prea sâcâită pentru a le face faţă... drept urmare am spus „stop joc” şi am încheiat întâlnirea mai devreme. Aşadar, despre această întâlnire „no comment”…

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hristos a inviat ,imi pare rau pentru aceasta zi sper ca data viitoare sa ne distram mai bn OCTAVIAN

elena spunea...

ne pare rau pentru aceasta zi ,
va rugam sa ne iertati