joi, 12 martie 2009

Sabia din grotă

Autor: Angie Sage
Editura: Corint Junior
Ilustrator: Jimmy Pickering

Jimmy Pickering a studiat filmul şi animaţia şi a lucrat pentru Hallmark, Disney şi Universal Studios. A ilustrat numeroase cărţi pentru copii.

În această carte misterioasă, două personaje cam la fel de misterioase încearcă să-i facă lui Sir Horace, o fantomă de 500 de ani, cadoul perfect de ziua lui. Într-o grotă, personajul principal Araminta şi prietena ei Wanda găsesc o sabie magică. Ele trec printr-o grămadă de peripeţii, dar în final reuşesc să ajungă la timp pentru petrecerea surpriză.

Lectura este amuzantă, plină de peripeţii, iar ilustraţiile sunt haioase. Povestirea este interesantă fiindcă nu ştii niciodată ce se va întâmpla în continuare, autorul păstrând un aer de mister. Aş recomanda această carte tuturor copiilor cărora le plac peripeţiile şi aventura.

Eu aş vrea să fiu Sir Horace, pentru că nu orice fantomă are prilejul de a-şi sărbători cea de-a 500a zi de naştere. Mai ales că fetele s-au chinuit mult ca să-l facă fericit.

Dacă nu aveţi un unchi de 500 de ani, mai bine îi luaţi drept cadou de ziua lui o pereche de pantaloni.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am citi SABIA DIN GROTA si ma bucur ca citesc si alti oameni.

Anonim spunea...

Sabia din grota este o carte foarte interesanta deoarece in ea Araminta si Wanda vor sai faca un cadou frumos lui Sir Horece care este o armura octavian

eu spunea...

am citit cartea.foarte amuzanta!!!!!!!!!!!

eu spunea...

am citit cartea.foarte amuzanta!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Si eu am citi SABIA DIN GROTA si ma bucur ca citesc si alti oameni.
ALECIA,SI LA PRIMA

Anonim spunea...

Si eu am citit cartea. Este o carte captivanta imi place ca le place si altora. ANCA

Oana Jianu spunea...

prezentare realizată de elena.